torsdag 26 juni 2008

Linköping och nytt jobb



Mycket har hänt sedan senaste uppdateringen. Flickorna och jag har flyttat till Linköping och jag har börjat på nya jobbet på sjukhuset, hundarna går hos dagmattte och tycker nog att det är rätt så skoj. Det är kul att äntligen börja jobba och få omsätta teorin i praktiken, man lär sig nått nytt varje dag. Innan sommaren är slut så lär jag vara expert på att köra arbetsprover och att ta EKG:)

Wanda har fått campera hos mamma och pappa i Örebro hela veckan då hon skulle till veterinären i onsdags, nu är det bara att vänta och se vad proverna visar och att hålla tummarna för att hon får ordning på sin mage. Hon passade även på att träffa Bästisen Oliwer, tack för hjälpen Camilla!
Gardena har äntligen börjat löpa, och har snart averkat sitt första löp så nu hoppas jag att hon lugnar ner sig lite och lägger på sig lite till i vikt.

Imorgon åker jag till Örebro efter jobbet för att hämta Wanda och äta god mat....Mammas mat är mycket godare än min mat:)

1 kommentar:

Sagoruna sa...

Hoppas verkligen att det löser sig med Wanda! Du får gärna maila eller ringa! nannelie "at" telia.com