måndag 2 juni 2008

Nu är jag fri!

Då var det klart, 3 års slit har avslutats med att jag idag försvarade min uppsats. Så nu är det dags att bli vuxen och börja jobba (och tjäna pengar!). På fredag går flyttlasset till nya lägenheten i Linköping, innan dess ska jag bara packa ihop allt som ska med (inget är packat nu så jag har lite att göra)....

I Lördags tog jag med mig Mimmi och Wanda till Norrköping på utställning. Mimmi fick den 2a som hon behövde och behöver nu inte ställas något mer.....vi får väl se om jag ids träna mer med henne och sammla mod... Hon skötte sig rätt så bra, bättre än förväntat faktiskt, även om hon fjompade sig lite på bordet. Wanda fick dagen till ära vara sällskapsdam, vilket hon verkade gilla. Efter utställningen åkte vi hem till Mats och Renata och käkade jordgubbar och glass (jordgubbs premiär!) och sen gick vi en härlig promenad i skogen.

Nu kanske jag ska ta mig i kragen och börja packa...

Inga kommentarer: